
- Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego produktu?
Koszty wysyłki oraz opcje są widoczne w koszyku po dodaniu wszystkich wybranych produktów do koszyka.
- Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Maksymalny termin realizacji - wysyłki zamówienia jest pokazany przy danym produkcie.
- Co mam zrobić jeśli termin realizacji mojego zamówienia opóźnia się?
W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo. Dane kontaktowe znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Podanie numeru zamówienia będzie pomocne w identyfikacji Twojego zamówienia.
- Jaki jest sposób zapłaty za zamówienie?
Wszelkie informacje dotyczące sposobu zapłaty za zamówienie znajdziesz w koszyku po dodaniu produktów i w Regulaminie.
- Mam problem z płatnością za pośrednictwem systemu PayU.
W przypadku problemów z dokonaniem płatności przez PayU (płatności.pl):
a) w mailu potwierdzjącym zamówienie będzie link i można ponowić próbę płatności
b) jeżeli konto jest zarejestrowane w www.britishshop.pl zaloguj się i w Panelu Klienta przy tym zamówieniu może byc link do dokonania opłaty
c) prosimy o realizację przelewu bankowego. Dane do przelewu znajdziesz tutaj.
W tytule przelewu prosimy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
Poinformowanie nas o zmianie płatności za zamówienie mailowo będzie pomocne.
- Czy można składać zamówienia przez telefon?
Złożenie zamówienia poprzez telefon nie jest obecnie możliwe.
- Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?
Możesz wprowadzić ewentualne zmiany do złożonego zamówienia poprzez kontakt mailowy, wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
- Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu są aktualne i obowiązujące w chwili składania zamówienia. Ceny produktów w sklepie stacjonarnym i internetowym nie różnią się.
- Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Odbiór osobisty jest możliwy w Warszawie, w terminie 2 dni maksymalnie od dnia powiadominia o gotowości do odbioru.
- Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres dostawy?
Tak. Przesyłka może zostać wysłana do innej osoby i pod inny adres niż adres Zamawiającego. Aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz inny adres wysyłki i podaj odpowiednie dane
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?
Tak. Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
- Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o stanie jego realizacji, nadania, czy też zaksięgowania płatności?
Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres podany przez Ciebie w formularzu zamówienia, natychmiast po złożeniu zamówienia. Stan realizacji zamówienia można sprawdzić w panelu Twoje Konto po zalogowaniu do sklepu. Przy każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymasz od nas e-mail na ten temat.
PROSIMY O SPRAWDZENIE SKRZYNKI SPAM JEŻELI NIE OTRZYMUJESZ OD NAS MAILI.
- Zapomniałem hasła potrzebnego do logowania. Jak mogę je odzyskać?
Dostęp do swojego konta odzyskasz wybierając opcję Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj. Następnie podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany zostanie jednorazowy odnośnik logowania, który umożliwi Ci ustawienie nowego hasła.
- Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Nie, ale rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych
- Nie mogę znaleźć w ofercie produktu.
Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem konkretnego produktu, ale nie możesz go znaleźć w podkategoriach, skorzystaj z Wyszukiwarki znajdującej się po lewej stronie sklepu. Wpisz całą nazwę produktu lub jej pojedyncze człony i wciśnij enter. Jeżeli mimo to produkt nadal się nie wyświetla to zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a udzielimy Ci pełnej informacji na temat dostępności towaru.
Więcej informacji na temat danych kontaktowych znajdziesz tutaj.
Jeżeli chcesz zawęzić swoje poszukiwania i zakupy do specyficznej kategorii lub ceny to skorzystaj z Wyszukiwarki zaawansowanej, którą znajdziesz tutaj. Wyszukiwarka zaawansowana pozwala m.in. na wybór przedziału cenowego, kategorii i producenta.
Pamiętaj, że na dole listy Menu znajdują się kategoria Nowości, gdzie na bieżąco pojawiają się nowo dodane do sklepu produkty oraz kategoria Promocje z listą aktualnie przecenionych artykułów.
- Czy mogę wysłać produkty za granicę?
Tak, oferujemy wysyłkę do wybranych krajów Unii Europejskiej.
Jeżeli zależy Ci na przesyłce do innego kraju to zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Skontaktuj się z nami mailowo, a my udzielimy Ci pełnej informacji na temat możliwości i kosztu wysyłki na teren kraju spoza naszej oferty.
- Jakie są daty przydatności do spożycia produktów spożywczych?
Wszystkie produkty oferowane przez nasz sklep internetowy i stacjonarny posiadają sprawdzone daty przydatności do spożycia.
Jeżeli nie znalazłeś tutaj wyczerpującej odpowiedzi na pytania lub masz inne wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy.