FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 

ILE WYNOSI KOSZT DOSTARCZENIA ZAMÓWIONEGO PRODUKTU?

Opcje oraz koszty wysyłki są widoczne w koszyku po dodaniu wszystkich wybranych produktów do koszyka. 

JAKI JEST TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Maksymalny termin realizacji - wysyłki zamówienia z Warszawy jest pokazany online przy danym produkcie. 

CO MAM ZROBIĆ JEŚLI TERMIN REALIZACJI MOJEGO ZAMÓWIENIA OPÓŹNIA SIĘ PONAD PODANY MAKSYMALNY TERMIN?

W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo podając numer zamówienia. Dane kontaktowe znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia oraz w zakładce Kontakt. 

JAKI JEST SPOSÓB ZAPŁATY ZA ZAMÓWIENIE?

Wszelkie informacje dotyczące sposobu zapłaty za zamówienie znajdziesz w koszyku po dodaniu produktów i w Regulaminie. 

MAM PROBLEM Z PŁATNOŚCIĄ ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU AUTOPAY.

W przypadku problemów z dokonaniem płatności online przez Autopay:

  1. a) prosimy o kontakt mailowy i wyślemy link do bramki płatniczej gdzie można wybrać formę płatności oraz ponowić płatność.
  2. b) opcjonalnie możesz wysłać tradycyjny przelew bankowy. Dane do przelewu znajdziesz tutaj. W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia oraz wyślij do nas maila o zmianie formatu płatności za zamówienie.  

CZY MOŻNA SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA PRZEZ TELEFON?

Złożenie zamówienia poprzez telefon nie jest obecnie możliwe. 

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA POPRAWKI W ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIU?

Możesz wprowadzić ewentualne zmiany do złożonego zamówienia poprzez kontakt mailowy z nami, wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji. 

CZY PODANE NA STRONIE CENY SĄ AKTUALNE I OSTATECZNE?

Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu są aktualne i obowiązujące w chwili składania zamówienia.  

CZY MOŻNA ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE? 

Oferujemy tylko wysyłkę zamówienia z opcjami wysyłki pokazanymi w koszyku po dodaniu produktów.  

CZY MOGĘ W ZAMÓWIENIU PODAĆ INNY ADRES DOSTAWY?

Tak. Przesyłka może zostać wysłana do innej osoby i pod inny adres niż adres Zamawiającego. Aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz inny adres wysyłki i podaj odpowiednie dane 

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT NA ZAMÓWIONY TOWAR?

Tak. Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Zgodnie z przepisami, dane do faktury muszą być podane na etapie składania zamówienia.

CZY OTRZYMAM POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA I INFORMACJE O STANIE JEGO REALIZACJI, NADANIA, CZY TEŻ ZAKSIĘGOWANIA PŁATNOŚCI?

Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres podany przez Ciebie w formularzu zamówienia, natychmiast po złożeniu zamówienia. Stan realizacji zamówienia można sprawdzić w panelu Twoje Konto po zalogowaniu do sklepu. Przy każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymasz od nas e-mail na ten temat. 

PROSIMY O SPRAWDZENIE SKRZYNKI SPAM JEŻELI NIE OTRZYMUJESZ OD NAS MAILI. 

ZAPOMNIAŁEM HASŁA POTRZEBNEGO DO LOGOWANIA. JAK MOGĘ JE ODZYSKAĆ?

Dostęp do swojego konta odzyskasz wybierając opcję Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj. Następnie podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany zostanie jednorazowy odnośnik logowania, który umożliwi Ci ustawienie nowego hasła. 

CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? 

Nie, ale rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

  • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów
  • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych

NIE MOGĘ ZNALEŹĆ W OFERCIE PRODUKTU.

Jeżeli interesuję Cię zakup konkretnego produktu, ale nie możesz go znaleźć w podkategoriach, skorzystaj z Wyszukiwarki znajdującej się po lewej stronie sklepu. Wpisz całą nazwę produktu lub jej pojedyncze człony i wciśnij enter. Jeżeli mimo to produkt nadal się nie wyświetla to zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Skontaktuj się z nami mailowo podając informacje jakiego produktu szukasz i jeżeli nie mamy go w ofercie online, możliwe że będziemy mogli taki produkt zaoferować w usłudze BringForMe

Więcej informacji na temat danych kontaktowych znajdziesz tutaj

Jeżeli chcesz zawęzić swoje poszukiwania i zakupy do specyficznej kategorii lub ceny to skorzystaj z Wyszukiwarki zaawansowanej, którą znajdziesz tutaj. Wyszukiwarka zaawansowana pozwala m.in. na wybór przedziału cenowego, kategorii i producenta. 

Pamiętaj, że na dole listy Menu znajdują się kategoria Nowości, gdzie na bieżąco pojawiają się nowo dodane do sklepu produkty oraz kategoria Promocje z listą aktualnie przecenionych artykułów. 

CZY MOGĘ WYSŁAĆ PRODUKTY ZA GRANICĘ? 

Tak, oferujemy wysyłkę do wybranych krajów Unii Europejskiej – wybierz kraj w koszyku 

Jeżeli zależy Ci na przesyłce do kraju którego nie ma na liście, zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Skontaktuj się z nami mailowo, a my udzielimy Ci pełnej informacji na temat możliwości i kosztu wysyłki na teren kraju spoza naszej oferty. 

JAKIE SĄ DATY PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH? 

Wszystkie produkty oferowane przez nasz sklep internetowy posiadają indywidulane daty przydatności do spożycia lub daty ”najlepsze do”

CZY MOGĘ ZROBIĆ ZAKUPY STACJONARNIE W WARSZAWIE?

Jesteśmy sklepem internetowym, możliwe jest tylko złożenie zamówienia online z wysyłką.

JEŻELI NIE MA TUTAJ WYCZERPUJĄCEJ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIA LUB MASZ INNE WĄTPLIWOŚCI, PROSIMY O KONTAKT MAILOWY.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl