FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
 
  1. Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego produktu?

Koszty wysyłki oraz opcje są widoczne w koszyku po dodaniu wszystkich wybranych produktów do koszyka.

 

  1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Maksymalny termin realizacji - wysyłki zamówienia jest pokazany przy danym produkcie.

 

  1. Co mam zrobić jeśli termin realizacji mojego zamówienia opóźnia się?

W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo. Dane kontaktowe znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Podanie numeru zamówienia będzie pomocne w identyfikacji Twojego zamówienia.

 

  1. Jaki jest sposób zapłaty za zamówienie?

Wszelkie informacje dotyczące sposobu zapłaty za zamówienie znajdziesz w koszyku po dodaniu produktów i w Regulaminie.

 

  1. Mam problem z płatnością za pośrednictwem systemu PayU.

W przypadku problemów z dokonaniem płatności przez PayU (płatności.pl):

a) w mailu potwierdzjącym zamówienie będzie link i można ponowić próbę płatności

b) jeżeli konto jest zarejestrowane w www.britishshop.pl zaloguj się i w Panelu Klienta przy tym zamówieniu może byc link do dokonania opłaty

c) prosimy o realizację przelewu bankowego. Dane do przelewu znajdziesz tutaj.

W tytule przelewu prosimy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Poinformowanie nas o zmianie płatności za zamówienie mailowo będzie pomocne.

 

  1. Czy można składać zamówienia przez telefon?

Złożenie zamówienia poprzez telefon nie jest obecnie możliwe.

 

  1. Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?

Możesz wprowadzić ewentualne zmiany do złożonego zamówienia poprzez kontakt mailowy, wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.

 

  1. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu są aktualne i obowiązujące w chwili składania zamówienia. Ceny produktów w sklepie stacjonarnym i internetowym nie różnią się.

 

  1. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

 

Odbiór osobisty jest możliwy w Warszawie, w terminie 2 dni maksymalnie od dnia powiadominia o gotowości do odbioru. 

 

  1. Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres dostawy?

Tak. Przesyłka może zostać wysłana do innej osoby i pod inny adres niż adres Zamawiającego. Aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz inny adres wysyłki i podaj odpowiednie dane

 

  1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

Tak. Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

  1. Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o stanie jego realizacji, nadania, czy też zaksięgowania płatności?

Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres podany przez Ciebie w formularzu zamówienia, natychmiast po złożeniu zamówienia. Stan realizacji zamówienia można sprawdzić w panelu Twoje Konto po zalogowaniu do sklepu. Przy każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymasz od nas e-mail na ten temat.

 

PROSIMY O SPRAWDZENIE SKRZYNKI SPAM JEŻELI NIE OTRZYMUJESZ OD NAS MAILI.

 

  1. Zapomniałem hasła potrzebnego do logowania. Jak mogę je odzyskać?

Dostęp do swojego konta odzyskasz wybierając opcję Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj. Następnie podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany zostanie jednorazowy odnośnik logowania, który umożliwi Ci ustawienie nowego hasła.

 

  1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

 

Nie, ale rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

  • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów
  • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych
  1. Nie mogę znaleźć w ofercie produktu.

 Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem konkretnego produktu, ale nie możesz go znaleźć w podkategoriach, skorzystaj z Wyszukiwarki znajdującej się po lewej stronie sklepu. Wpisz całą nazwę produktu lub jej pojedyncze człony i wciśnij enter. Jeżeli mimo to produkt nadal się nie wyświetla to zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a udzielimy Ci pełnej informacji na temat dostępności towaru. 

Więcej informacji na temat danych kontaktowych znajdziesz tutaj. 

Jeżeli chcesz zawęzić swoje poszukiwania i zakupy do specyficznej kategorii lub ceny to skorzystaj z Wyszukiwarki zaawansowanej, którą znajdziesz tutaj. Wyszukiwarka zaawansowana pozwala m.in. na wybór przedziału cenowego, kategorii i producenta. 

Pamiętaj, że na dole listy Menu znajdują się kategoria Nowości, gdzie na bieżąco pojawiają się nowo dodane do sklepu produkty oraz kategoria Promocje z listą aktualnie przecenionych artykułów. 

  1. Czy mogę wysłać produkty za granicę? 

Tak, oferujemy wysyłkę do wybranych krajów Unii Europejskiej.

 

Jeżeli zależy Ci na przesyłce do innego kraju to zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Skontaktuj się z nami mailowo, a my udzielimy Ci pełnej informacji na temat możliwości i kosztu wysyłki na teren kraju spoza naszej oferty.

 

  1. Jakie są daty przydatności do spożycia produktów spożywczych?

 

Wszystkie produkty oferowane przez nasz sklep internetowy i stacjonarny posiadają sprawdzone daty przydatności do spożycia.

 

Jeżeli nie znalazłeś tutaj wyczerpującej odpowiedzi na pytania lub masz inne wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl